Midnight Star

ستاره نیمه شب

Midnight Star

ستاره نیمه شب

جنایات در زندان ابوقریب(عکس)

بقیه عکس ها در ادامه مطلب(هشدار خیلی ناراحت کننده هستش)

 

من نمیدونم برداشتتون از این عکس ها چیه اما برداشت خودم اینه در حال حاضر چیزی به نام عدالت وجود خارجی نداره اگه یه مشتی هم دم از عدالت میزنن فقط زر میزنن  یا خیلی ضعیف هستن حالا اون از هر جا دنیا میخواد باشه

و یه چیز دیگه که هستش اگه یه کشور آسیای مسلمون این جنایات رو کرده بود اون کشور رو تو بوق کرنا میکردن اما حالا که خودشون این جنایات رو میکنن اصلا اشکال نداره و جنایت نیستش این برای از بین بردن تروریست هستش(اروا عمت) و ما این کار رو میکنیم که تروریست ها رو از بین ببریم

البته نه اینکه جنایات فقط مختص به کشور خاصی باشه تقریبا تمامی کشور های دنیا پر شده از جنایت همشون هم یه چیز میگن ما داریم جنایت کار هارو از بین میبریم در واقع ما داریم به بشر خدمت میکنیم شخص بنده یه عقیده دارم اینه که اگه این عدالت هستش من طرفدار آنارشیست هستم اگه این او دنیای متمدن هستش اگه این دهکده جهانی هستش اگه این تکنولوژی هستش من ضد این عدالت ضد این تکنولوژی و ضد این بشریت هستم که تمام فکر و ذکرش سوخت وشهوت هستش یه مشتی خوک میرن یه کت و شلوار سیاه با یک کربات قرمز میپوشن بعدش میشن سیاستمدار و اگه هم کسی بهشون بگه بالای چشمت ابرو اونوقت که فاتحتش خوندس بعدش هم میرن باهم مذاکره میکنن پشت یه میز بیضی شکل بعدش با هم توافق میکنن که بریم تروریست های فلان کشور رو از بین ببریم بعدش یه مشتی سرباز بدبخت رو میفرستن یه جای مثل عراق یا افغانستان که بزنن دمار از روزگار مردم به اسم از بین بردن تروریست در بیارن و بعدش با اون کت شلوار مسخرشون  دست پشت هم بندازن و به دروبین لبخند بزنن و با هم عکس بندازن یه مشت مردم احمق هم حرفشونو باور میکنن و..........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد