Midnight Star

ستاره نیمه شب

Midnight Star

ستاره نیمه شب

معرفی


به نام خداوند رحمتگر مهربان اول یه بیو از خودم بدم: سلام خدمت دوستان من بنا به دلایلی مجبور به تعویض وبلاگ خود از بلوگفا به بلوگ اسکی شدم
و این وبلاک رو واسه دل خودم زدم نه چیز دیگه ی من توی این وبلاک از هرچی که خودم خوشم بیاد میذارم و مطالب رو خودم مینوسم یا از جای کوپی میکنم که در اون صورت حتما ای نکته رو(که کوپی کردم رو حتما ذکر میکنم) و از علاقه ها ی من میشه به موسقی(سمفونی متال و کلاسیک) و آسمان و نقاشی(رئال) و شعر(نو) و کتاب:جان رونالد روئل تالکین نویسنده ارباب حلقه ها و رولینگ نویسنده هری پاتر و البته هیچ کوم اینها مثل دین برای من مهم نیست و اگه از این وبلاک خوشتون نیومد لطفا توهین نکنید و اگه بهم نظر هم بدین خیلی ممنون میشم 
نظرات 1 + ارسال نظر
سید نقاش پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

من امروز اتفاقی به وبلاگ شما برخوردم و فکر نمیکنم دوباره هم اتفاق بیفته که به این وبلاگ برگردم ولی همین امروز چون وقت داشتم چندین مطلب از شما را مطالعه کردم و دو سه مورد کامنت هم گذاشتم به هر حال جالب است که یک هموطن اینطور فکر و اندیشه خودش را با دیگران در میان میگذارد امیدوار هستم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد